Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig och om tiden eller kompetensen inte riktigt räcker till så kan det skapa stor irritation i vardagen. Därför finns vi här till din hjälp.

Det är lätt att få hjälp av oss via några av våra kanaler.

Du når oss på
Telefon: 0770 – 99 10 99
E-post: helpdesk.falun@dialect.se
Facebook: DialectMitt

Fjärrhjälp

Hur får jag fjärrhjälp?
Du laddar ner Teamviewer här:
Teamviewer 12: Windows Mac

Stäng av mobilsvar

Så stänger du av ditt mobilsvar – bolag för bolag

Vodafone
Du måste ringa till kundtjänst och lägga in en spärr. Kundtjänst når du på 020-222 222 eller 0708-222222 från mobilen.

Djuice
Man måste ringa till kundtänst och be dem stänga av röstbrevlådan. 555 från mobilen eller 0770-112233

Telia
Stäng av den själv genom att ringa 133 och när du fått svar, tryck först 2, sedan 5.

Comviq, Tele2
Ring till kundtjänst för att ta bort vidarekopplingen till mobilsvaret. 200 från mobilen eller 0200-222040

Halebop
Man kan själv stänga av sin mobilsvarstjänst, antingen hemifrån eller från utlandet. 147, ange val 2 och sedan 5 för att aktivera eller stänga av den.

Tre
Bara kundtjänst kan stänga av mobilsvaret. 300 från mobilen eller 0771-735300

Glocalnet
Bara kundtjänst kan koppla bort mobilsvaret. 0200-888888

Helpdesk

Behöver du hjälp med något är det bara att du hör av dig till vår helpdesk. Vi kan hjälpa dig med allt i ditt arbete gällande IT och Telefoni. Du når oss via mail, formulär på hemsidan och sociala medier. Om du istället vill ringa så går det givetvis också bra.

Du når oss på

0770 – 99 10 99
helpdesk.falun@dialect.se
@DialectMitt
@DialectMitt

Övriga uppgifter

Org.nr. 556233-5520

Ryckepungsvägen 7
79177 FALUN